segt...

ja dehär med att försöka hålla en jämn uppdatering lyckades ja ju inte speciellt bra me...  men ja har bestämt mig för att göra detta så vi kör vidare!

Igår sken solen! Så ja och Mysan tog en "lugn" skritt tur i solskenet! det var nästan 10 grader i solen, och hade jag inte vetat att det var den 11 januari igår kunde jag nästan slå vad om att det var vår! vilket jag gärna vill att det ska va!

Imorgon ska ja nog ta ett mjukare pass i paddocken med My så hon slipper stressa upp sig, för det är vad hon gör när man rider ut. Får hon inte springa frammåt så börjar hon backa, när jag då skänklar frammåt så går hon uppåt i stället... hon blockerar sig själv och jag vet inte vad jag ska göra... men men, det släpper väl när hom får börja röra på sig mer.. hoppas ja..



har inte min dator så har inga nya bilder att bjuda på.. menne för hoppningsvis så blir det fler inlägg idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0