Våren kommer och går! och kommer igen...

Ber så hemskt mycke om ursäkt att ja inte bloggat på... två veckor. men har inte riktigt haft motivationen. Mysan har åkt på rasp på det andra frambenet också vilket har gjort att ja fått ta de lugnt så att de inte skulle spricka, dessutom har hon vart ganska svullen till och från...
Och nu i fredags fick ja mer otur... Skulle släppa ut Knut på morgonen och precis när ja ska släppa honom sticker han och kickar mig på smalbenet, så jag är svullen från strax under knät och ända ner över foten. det sträker och verker och ja kan bara gå korta sträckor... sjukskriven och fast med Kryckor!! :@
så jag får se om ja kan komma på lite roligare inlägg att skriva men jag lovar inget :)
Puss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0