igen...

Ja, jag har inte mycke mer att säga när de gäller att ja inte bloggar, men ja har gett mig tusan på att få igång mitt skrivande för att kunna kolla tillbaka på min och mysans tid.. Startade en innan ja fick henne för över ett år sen, men varje inlägg började alltid me " sorry att ja inte bloggat" eller " Glömmt av att uppdatera igen"... men den bloggen tog ja bort förra våren. men jag har bestämmt mig för att få den här bloggen ska funka.. även om det blir lite hack i uppdateringarna..

Igår red ja ialla fall ut me min syster, Mysan gick riktigt bra halva "rundan", sen slog överskottsenergin till och hon blockerar sig själv, och jag har inte en aning om hur ja ska få blockeringen att släppa... så ja vart väldigt ar och ridturen slutade me att jag gick hem med en skamsen my efter mig...

Någon som har tips på hur jag ska få henne sluta blockera sig?
Trodde först att det berodde på gramanen, som jag har på för säkerhets skull om hun skulle sticka, men den hade jag inte igår... Kan ju vara sadeln.. men ja.. några tips?

Har precis varit uppe och gett hästarna frukost, sen blir det jutagården, för Vilma ska ha med Castor på lektionen idag :) och om det är bra väder i eftermiddag så ska mamma fota oss lite :)
Ska försöka fixa något tidsinställt under dagen... Vad vill ni att jag skriver om?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vilken snygg grimma :)

2012-01-21 @ 17:59:46
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0