jaha..

Ja vet. inte skött bloggandet som ja bestämmt. men vi kör på ändå!

Det har gått lite till och från i ridningen me Mysan. tror de är jag som velat för mycke. har ju sett vad hon har kapasitet till när ja tömmkör så har väll blivit lite ivrig... Dock när ja har tränat så har de mesta kklickat. har insett att jag behöver var övertydlig med halvhalter och att jag ska sluta lägga två ton i varje stigbygel (kan ju säja att jag inte ramlat av de senaste 6 åren ), så de mesta ligger hos myg så kommer nog hon också så småning om :) <3
Men ja... Igår gjorde ja och mysan våran comebak på hoppbanan xD Var i varola på cm-hoppning och "hoppade" hela 30 cm xD jag satt garanterat på lyckligaste pållen i stan xD haha ett slarvigt pet fick vi me oss men vi skulle ju bara ut för att mysan skulle få "leka"  ;p
Fler bilder kommer senare ;) nu ska pållarna få lunch och ja ska ut och springa :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: fredrika

neeeej hade velat se när du tävlade ju!! :(

2012-05-02 @ 22:06:22
URL: http://teamvf.blogg.se/
Postat av: Daniela

Fint steg! :)



Var har du köpt schabraket på nedersta bilden? :)

2012-05-21 @ 15:31:30
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0