ojsan då xD

Ja nu har månaderna rullat iväg märker ja xD Men de är väll dax att jag tar tag i bloggandet igen!
 
Ja va ska man säga... Jag har haft Hemma Walensia i två månader , och hon är för tillfället hemma hos ägaren i väntan på att vet. besiktigas:D
 
Mysan får göra de hon trivs me för tillfället. lite skogsturer och mycket longering så arr hon ska få lite ordning på galoppen:) Jag har ju bestämmt mig för att sälja henne så vet ni nån som vill ha en ny kompis så säg till! 
 
Förrästen så var vi iväg och fotade me Hanna- Aredhel.blogg.se och hennes syster Elin- Nevnarien.se bilderna blev helt underbara! ni får ett smakprov nu, så kommer resten i ett senare inlägg ;)

  
 
Ja va ska ja mer skriva då... jo ja har ju tränat ett par ggr me Sia och nu senast så hoppade vi 120 :D asså helvete vilken känsla!!! Dock måste jag lära mig att fortsätta andas... glömmer av de såfort jag vänder upp mot ett hinder xD
Ge oss ett år eller nått så kommer vi va oslagbara sen!!! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0